Şikayet konusu nasıl açılır? / How to open a complaint? (3 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Corpse

The eyes chico, they never lie.
Joined
Jan 18, 2023
Credits
26,242
Rating - 0%

Forum Kurallarını okumak için TIKLAYINIZ


TR: Merhaba,
Şikayet konuları çok fazla karıştığı için bir taslak hazırladım kullanmaya özen gösterelim.

Örnek şikayet edeceğiniz kişi:
https://spyhackerz.org/forum/members/test-hesap.77152/
Başlık nasıl olmalı?
Sadece örnek siz kendi şikayetçi olduğunuz kullanıcıyı ve tutarı girin.

Konu içeriği nasıl olmalı?

Kullanıcı Adı: (Şikayetçi olduğunuz kişinin kullanıcı adı)
Profil Bağlantısı: (Şikayetçi olduğunuz kişinin Profil Bağlantısı)
Ürünün / Hizmetin Kısa Açıklaması: (Örn: İnstagram takipçi, mavi tik hizmeti vs)
Satış Konuları: Şikayetçi olduğunuz kişinin satış konusu varsa konunun linki.
Görüşmenin ekran görüntüleri: (Tüm görüşmenin ekran görüntüleri )
Dolandırılan miktar: (Örn: 100₺)
Ödeme belgesi: (Ödeme kanıtı)
Ek Bilgi: (Yararlı bulabileceğiniz her şey)

Bu şekilde gönderdiğiniz şikayetleriniz daha hızlı sonuçlanır.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


EN: Hello,
Since the complaint issues are too confused, I have prepared a draft and let's take care to use it.

Example of a person to report to:
https://spyhackerz.org/forum/members/test-hesap.77152/
How should the title be?
Just enter the user and amount you are complaining about as the example.
Flag | test-account.77152/ | 100₺

How should the Subject Content be?

Username: (The username of the person you're reporting to)
Profile Link: (Profile Link of the person you are reporting to)
Brief Description of the Product / Service: (Ex: Instagram follower, blue check service etc.)
Sales Topics: If the person you are complaining about has a sales topic, a link to the topic.
Screenshots of the conversation: (Screenshots of the entire conversation)
Amount scammed: (Ex: 100₺)
Proof of payment: (Proof of payment)
Additional Information: (Anything you may find useful)
In this way, your complaints will be concluded faster.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top